Kuruluşumuz TS EN ISO 17024 standartına göre akredite edilmiş, Mesleki yeterlilik kurumu (MYK) tarafından da incelenmiştir.
Kuruluşumuz TS EN ISO 17024 standartına göre akredite edilmiş, Mesleki yeterlilik kurumu (MYK) tarafından da incelenmiş ve 15UY0203-4 rev01 Çağrı merkezi müşteri temsilcisi, 15UY0204-5 rev01 Çağrı merkezi takım lideri ulusal yeterlilik yetki kapsamında sınav ve belgelendirme faaliyetlerini yürüten personel belgelendirme kuruluşudur.
15UY0203-4 ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ULUSAL YETERLİLİĞİ
15UY0203-4 ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ULUSAL YETERLİLİĞİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcilerinin sahip olması gereken bilgi, beceri ve yetkinlikleri tanımlamak, mesleki yeterliliklerini geçerli ve güvenilir bir belge ile kanıtlamalarına imkân sağlamak, eğitim sistemi ile sınav ve belgelendirme kuruluşlarına kaynak ve referans oluşturmak ve adaylara mesleğe ilişkin rehberlik sağlamak amacıyla mesleki yeterlilik kurumu tarafından hazırlanmıştır.
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Seviye 4) Mesleki Yeterlilik Belgesini elde etmek isteyen adaylar birimlerde tanımlanan teorik ve performansa dayalı sınavlara tabi tutulur. Adayların mesleki yeterlilik belgesini alabilmeleri için birimlerde tanımlanan sınavlardan başarılı olmaları gerekmektedir.
Yeterlilik birimlerindeki teorik ve performansa dayalı sınavlar, her bir birim için ayrı ayrı yapılabileceği gibi birlikte de yapılabilir. Ancak her birimin değerlendirmesi bağımsız yapılmalıdır.